Theses on the same topic (having an identical keyword):
nostalgieKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Retromarketing a nostalgie v televizní reklamě
(Alice Hůlová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85242 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Reklama na důchodové spoření v kontextu behaviorální ekonomie
(Ondřej Dlouhý)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9cbpjj// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Analýza inovativního spojení influencer marketingu, technologií a značky na příkladu čokolády Studentská Pečeť
(Ráchel Hengalová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73064 | Ekonomika a management / Arts Management | Theses on a related topic
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic