Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Firemní imageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrovaná marketingová komunikace ve firmě Opravy stavebních strojů David Kubelka
(Kateřina Kubelková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k7zz2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Etika jako nástroj marketingové komunikace podniku
(Lucie Laňková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uf73d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura a interní komunikace v podniku Unicorn Systems a.s.
(Lucie Králíková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kppnc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
(Matěj Klinka)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcap5/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma