Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Firemní identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ethics as a company’s marketing communication tool
(Veronika Šmídová)2018, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//3jh1cp// | Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions | Práce na příbuzné téma
Marketing communication of Koryna company
(Jurij Dobrjanskyj)2015, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//gb7an8// | Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions | Práce na příbuzné téma
Internal communication in a selected company
(Šimon Kopsa)2014, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//uf20ci// | Ekonomika a management / Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
(Ludmila Naušová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//t1mcaq// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Kateřina Skalická)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/owf67/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako nástroj vizuální komunikace malého podniku
(Daniel Slameň)2015, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//euqtgt// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
(Jakub Málik)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rurz8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Markéta Kubíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
(Svatopluk Čech)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s2rjb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma