Theses on the same topic (having an identical keyword):
FashionKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Anna Esina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o7yg8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Jana Olšovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jocd5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
(Gabriela Bohabojová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opht6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
(Gabriela Bohabojová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opht6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Specifika marketingu luxusních značek
(Petra Šťastná)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74743 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
(Marian Obr)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mtwdq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Prestižní nebo hédonistická spotřeba?
(Hugo Trkal)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g3o60/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Anna Esina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o7yg8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Anna Esina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o7yg8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic