Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 39 prací)
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
 (Pavel Provazník)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//y0tuu4// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma

Marketing ve filmovém průmyslu
 (Petr Fojtík)

2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//m9ucgx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora
 (Kateřina Šůstková)

2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//yuregz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Effect of income inequality on quality of tertiary education: Should professors from Cambridge thank to Robin Hood?
 (Roman Jedlička)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/43420 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza | Práce na příbuzné téma

A Comparison of the Systems of Tertiary Education in the UK and the Czech Republic
 (Richard KLIMENT)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//aqowth// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Marketing a propagace školských zařízení
 (Lenka Bauerová)

2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/uoy08/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Produkcia reklamných spotov
 (Nikola Augustínová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//llsgk6// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma

1. Teoretická část: Analýza produkčních činností v rámci reklamní agentury 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
 (Kateřina NOVÁKOVÁ)

2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ydfuie// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma

Příprava profesionální zvukové techniky při natáčení reklamních spotů a hrané tvorby
 (Radek Kuboš)

2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//8rekic// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba | Práce na příbuzné téma

Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
 (Markéta Kujelová)

2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu

http://theses.cz/id//fd4koc// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 39 prací)