Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AdvertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
(Lenka Matějková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wgiwx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení image a produktových kampaní v komunikaci vybrané značky
(Adam Klofáč)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/itd1d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza image automobilové značky
(Jan Loska)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139946 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Historical and present use of emotions in advertising
(Daliya Khussainova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti43c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma