Theses on the same topic (having an identical keyword):
Podpora prodejeKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Markéta Foltová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k9m0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
(Pavlína Petrová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qiaf6/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Adam Trůbl)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8f02/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Monika Slavíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z4mv9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje vybraného produktu
(Štěpánka Tůmová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wvbfv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Lucie Bubnová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d5p7q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Marek Khánský)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ikzbn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Petra Sinkulová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cotwh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb
(Jiří Hruška)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zwuqt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic