Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
4PKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Vitalina Besogonova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mf68a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"
(Petr Horáček)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hpoml/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě
(Libuše Kameníčková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lwx3ll// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace
(Michal Klukan)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46493 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Internet jako distribuční kanál audiovizuální tvorby
(Marek Hejský)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dspxp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
(Jan Půst)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fqx9w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma