Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
KomunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie řízení vztahů se zákazníky v MSP
(Kerolain Pimenova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/epxzu/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Koncepce CRM - moderního nástroje dialogu firmy se zákazníkem
(Martin Fous)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i9spf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní informační nástroje v oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky
(František Lorenc)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM4622 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky
(Jitka Bartoňová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bj1yp/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Jakub Prchlík)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oxnah/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahů se zákazníkem a jeho upevňování
(Václav Houdek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u89gf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Michal Hampel)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kse94/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
(Pavel Hoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
(Michala Břusková)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h4nz7/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma