Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
(Tereza Křížková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q1m6g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Životní styl čtenářů časopisů vydavatelství Burda Praha
(Kateřina Vlčková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vmzbw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv společenských periodik na životní styl ženy
(Zdeňka Křiklavová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/je242/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zdravý životní styl jako nový trend v marketingu
(Veronika Šebestová)2018, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/n0qqxp/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Senioři a zdravý životní styl: segmentace a aplikace brandingu veřejného zdraví
(Michal Kouřil)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30986 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
(Michaela Pilstl)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26678 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Životní styl - předmět výzkumů a kritérium segmentace
(Jana Kuncová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/8865 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Segmentation of young people
(Veronika Böhmová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21384 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měsíčník KAMERAMAN-vznik nového tištěného média
(Josef HABERLAND)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//amjk7g// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama v národních mutacích lifestilových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)
(Lukáš GABRHELÍK)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0dj6o4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma