Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
(Barbora Ančincová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c5ax1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
(Barbora Ančincová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c5ax1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
(Barbora Ančincová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c5ax1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
(Barbora Ančincová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c5ax1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
(Barbora Ančincová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c5ax1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
(Barbora Ančincová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c5ax1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metody přesvědčování, praktické využití
(Petra Čiripová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/izhyw/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
(Jan Štefina)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jutgh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazyk přesvědčování v reklamě
(Jiří Hurt)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wlfkj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
PRVKY PŘESVĚDČOVÁNÍ A MANIPULACE V TITULCÍCH DENNÍHO TISKU V LIDOVÝCH NOVINÁCH
(Katarzyna Wawrzyńska)2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//hkme0l// | Filologie / Česká filologie | Práce na příbuzné téma