Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Měření on-line marketingových kampaní
(Zbyněk Lukáš)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hjvu3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření on-line marketingových kampaní
(Filip Procházka)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j1h9k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření on-line marketingových kampaní
(Tereza Zloská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hyn8n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
(Jiří Procházka)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/m1r0i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření on-line marketingových kampaní
(Zbyněk Lukáš)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hjvu3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření on-line marketingových kampaní
(Zbyněk Lukáš)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hjvu3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček
(Tomáš Benák)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5m6ml9// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
(Jaromír Štejnar)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iff4r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
On-line marketingová komunikace
(Pavel Pospíšil)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xcgamf// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních.
(Tomáš Nehasil)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//30auex// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma