Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
(Kateřina Málková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ah6h10// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Spotřební zájmy současné mladé generace
(Barbora Hromádková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m856n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební zájmy současné mladé generace v České republice
(Irina Studenyak)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vu1sk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
(Zoriana Ostrovska)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xa5e3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vztah hodnotové orientace a struktury spotřebních zájmů současné mladé generace
(Aryna Levchenko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qzs0v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Struktura spotřebních zájmů současné mladé generace
(Martin Kejř)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r6v0b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vztah hodnotové orientace a struktury spotřebních zájmů současné mladé generace
(Jana Kučerová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/prn1y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Struktura spotřebních zájmů současné mladé české generace
(Kristina Vlčková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ib5be/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
(Zoriana Ostrovska)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xa5e3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Volnočasové aktivity seniorů v klubech pro seniory na území Prahy 3
(Kristýna Vessová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/lpgm2/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma