Theses on the same topic (having an identical keyword):
Public RelationsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.
(Klára Kostelníčková)2014, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tch2x/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Theses on a related topic
Nástroje pro vytváření pozitivní image firmy vůči vybraným skupinám stakeholderů.
(Daniel Blaháček)2016, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//14w8rh// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Theses on a related topic
Nástroje pro utváření pozitivní image firmy
(Martin Štěpánek)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8535 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Theses on a related topic