Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Limity politického marketingu
(Aleš Procházka)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o5opv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
(Šarlota DAŇHELOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//2b54zi// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
(Sonja Mazurová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44397 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Nástroje politického marketingu v ČR
(Petra Petrusová)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zawdl/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Nástroje politického marketingu v nových médiích
(Alena Macková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iuph6/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
(Petra Šantorová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fltt7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza předvolebních debat kandidátů na prezidenta České republiky v letech 2013 a 2018
(Daniel Doležal)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/btg5l/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Použíté finančné prostriedky na kampane kandidátov na post prezidenta Českej republiky v roku 2012/2013 a ich profesionalizácia
(Marcela Králiková)2013, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oju3l/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analyse contrastive de discours politique : les élections présidentielles en France (2012) et en République tchèque (2013)
(Kateřina Pachtová)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sdq3q/ | Filologie / Francouzský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
(Petra Šantorová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fltt7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma