Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
(Radka Szabová)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//uu0xk3// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Petr Strnad)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e5136/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Petra Urbaníková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xqnx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Customer web behavior analysis using offline transaction data
(Lukáš Wojnar)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jnqqu/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
(Eva Dvořáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88554 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
(Zixuan Wang)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86940 | Management / | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu vína
(Martin Musil)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94784 | Management / | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma