Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Rustam Galeev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
(Edita Hadrová)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/v4att/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
(Lucie Kratochvílová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaqos/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
(Eva Korinkova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxsqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybrané firmy
(Daniela Bémová)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/q22w4/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
(Adam Krutský)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hngpx/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
(Kamila Urbánková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cjwrg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
(Kateřina HRBKOVÁ)2016, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//kj7qlc// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
(Kateřina Horná)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11635/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma