Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Virální marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
(Filip CHALOUPKA)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//adlvp3// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
(Kamilla Yerkimbekova)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/h8gz2/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako marketingový nástroj pro propagaci
(Evgeniia Artemenkova)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7hqlzh// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma