Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Segmentace trhuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový mix vybrané společnosti
(Jakub Havel)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/sf0vt/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybrané společnosti
(Samková Samková)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/d52dz/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix začínajícího podniku
(Martin Kahaja)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zzyyl/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
(Petr Navrátil)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ccakx/ | Cestovní ruch a turismus / | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Ivan Prokhorov)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gjxtf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Michaela Marčanová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eb3pc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a chování cílového zákazníka
(Tereza Bartůňková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pe57c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh segmentace trhu střední obchodně výrobní firmy.
(Adéla Šturcová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//zuysz3// | Finance a řízení / | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma