Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
CRM jako nástroj budování vztahů se zákazníky
(Jan Řízek)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12659 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti podniku
(Kateryna Romaniuk)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t8aqd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Systém CRM jako nástroj pro upevnění pozice firmy Sanap Kostelec s.r.o. na trhu
(Nicol Klapalová)2018, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM5399 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Koncepce CRM - moderního nástroje dialogu firmy se zákazníkem
(Martin Fous)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i9spf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability
(Martina Šťavíková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/16662 | Hospodářská politika a správa / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Implementace reportů pro bankovní marketingové oddělení na platformě Microsoft Dynamics CRM pomocí nástroje Power BI.
(Natalie Zacharova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78599 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma