Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
(Ondřej Nauč)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88112 | Management / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
(Sára Staňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//rf3ihn// | Management / | Práce na příbuzné téma
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
(Ondřej Drápalík)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86625 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
(Lukáš Dlouhý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93841 | Management / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
(Karolína Šaňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89268 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Podniková identita a image neziskové organizace
(Adéla Kocourková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53182 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky AUDI na českom trhu
(Martin Figura)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46082 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Milka
(Darja Kerndlová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52972 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
(Kristýna Kepková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ucqsz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
(Klára Valentková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p1tfw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma