Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití vnějších zdrojů při získávání zaměstnanců
(Eva Krouželková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3gu9bd// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Získávání, výběr a adaptace zaměstnanců jako základ strategického řízení lidských zdrojů
(Jan Matoulek)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gw8j5/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci
(Anna Řenčová)2022, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/d1zi9t/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Získávání a výběr zaměstnanců ve vybrané organizaci
(Michal Dohnálek)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cig0d/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení procesu získávání, výběru a adaptace zaměstnanců ve vybrané společnosti
(Kamila Walková)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141911 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Methods of recruitment and selection of employees
(Artyom Mamayev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o80c2/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
(Martin Trojan)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yrykc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Novinová inzerce jako forma seznámení ve druhé polovině 19. století
(Jiří Gatnar)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/v5fse/ | Humanitní studia / Historie (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
(Tereza Hálová)2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t9a5f/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
(Hana Řádková)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vwmg9/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma