Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Na shledanou v Československu: Vytváření národní značky prostřednictvím krátkých turistických filmů v letech 1960–1975
(Kateřina Šardická)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nvih3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Vývoj Blu-ray trhu v ČR: Distribuční strategie a jejich dopad na adopci HD formátu
(Anna Kopecká)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yn0ev/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Role public relations v komunikačním mixu organizací
(Šárka Kosková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gabye/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
(Renata Abulaesova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi4hn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
(Marie Uhrová)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jeub0/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
(Kristýna Lorenčičová)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/hegr9/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
(Adéla Halouzková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/mcdi5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
(Magomed Magomedov)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u2q1s/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
(Kateřina Pavlicová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/z4375/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
(Nikolas Adók)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/e4b4h/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma