Theses on the same topic (having an identical keyword):

Political marketing

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 16 theses)
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
 (Michal Vít)

2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lamzh/ | Mezinárodní teritoriální studia (čtyřleté) / Evropská studia | Theses on a related topic

Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
 (Barbora Petrová)

2012, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qqbtc/ | Politologie (čtyřleté) / Politologie | Theses on a related topic

Contrastive analysis of presentations of political parties in the Czech Republic and English-speaking countries
 (Helena SRNCOVÁ)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//lwdwud// | Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi | Theses on a related topic

Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
 (Aleš Drahokoupil)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/dge9x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Theses on a related topic

Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
 (Aleš Drahokoupil)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/dge9x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 16 theses)