Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Balanced ScorecardKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
(Trupeshkumar kanubhai Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Inovace a Customer Relationship Management
(Katarína Kubindová)2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w9axl/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
(Vladimíra Olivia Gáborová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bmkqk/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Kateryna Grydasova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tswmz/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Service quality and business competitiveness
(Alexander Tereshchenko)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/spic2/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Viktor Terez)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xuidp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Financial ratios analysis as a determinant of the financial position after the COVID–19 pandemic for LG Electronics Inc.
(Ivan Yaroshevich)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j40dg/ | Business Management and Finance / | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
(Nadezhda Iliyanova Rusinova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75080 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
How UX/UI contributes to customer satisfaction
(Lizaveta Bykava)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83630 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma