Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Soundtrack

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Hudba pro počítačové hry
 (Ivan Koubek)

2015, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/is2yx/ | Hudební umění / Hra na tubu | Práce na příbuzné téma

Hudba pro počítačové hry II
 (Ivan Koubek)

2017, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/g6dha/ | Hudební umění / Hra na tubu | Práce na příbuzné téma

Vývoj metodiky flétnové hry ve 20. století a její aplikace na současné metodické směry flétnové hry
 (Kristina Vaculová)

2015, Disertační práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/zgi40/ | Hudební umění / Interpretace a teorie interpretace | Práce na příbuzné téma

Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
 (Dmitriy Shemet)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//adim0p// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma

Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
 (Roman Vanke)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nfdbf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Vývoj herních mechanik hry World of Tanks optikou hráčské komunity
 (Ivo Andreáš)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sdm9d/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Vývoj hry v Unity 3D
 (Martin Hotovec)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/l4oes/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma