Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Divadelní festivalKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vedoucí sekce Marketing 25. Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2015
(Barbora Leskovjanová)2015, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/ytwg6/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma
Vedení sekce Marketing v rámci realizace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2013.
(Anna Stránská)2013, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/n4vlj/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace divadelního festivalu TANEC PRAHA
(Simona DVOŘÁČKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nyja28// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Formulace marketingového plánu pro festival SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017
(Eva Krčmářová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pi219/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!
(Adam MOCZERNIUK)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yeypai// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma