Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Obaly potravin jako nástroj ke klamání spotřebitelů
(Michaela Frydrychová)2016, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ykpme/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Vliv označování potravin na nákupní chování spotřebitele
(Filip Jelínek)2014, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//j29qqn// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Ochrana spotřebitele v oblasti označování potravin v České republice
(Andrea Fialová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69876 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nekalé obchodní praktiky při označování potravin
(František Bárta)2014, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nfhl3/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Obal jako jednoznačný identifikátor konkrétního výrobku pro spotřebitele
(Veronika Hybšová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yfjj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty zavádění nového výrobku na trh
(Anna Kabeeva)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsvdp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma