Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový mix CA Vysočina Tour
(Martin Vojta)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//bona68// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
(Katarína Rakuščinec)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k4sei/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix cestovní agentury
(Natália Poništová)2018, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//cwd04k// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU
(Martin Kovařík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oru4o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix společnosti FunCity, s.r.o.
(Jan Louka)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s9uuq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
(Helena Plívová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oo55d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nástroje marketingového mixu při zavádění značky „nový“ Bonton na rozhlasový trh
(Martin Hovorka)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/abcj0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Relaunch značky Flora v kategórii margarínov
(Tatiana Titková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79389 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Relaunch značky Frisco s důrazem na komunikační strategii.
(Milena Uhrová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24679 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma