Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značka H&, ampKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
(Natálie ANDĚLOVÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//b3emhu// | Marketingové řízení / | Práce na příbuzné téma
Zavádění nového produktu na trh
(Andrea Paulyová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hb1b6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zavádění nového produktu na trh
(Andrea Paulyová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hb1b6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
(Veronika Šupová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
(Pavla Kocmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Brand positioning značky Jacobs
(Linda Spanilá)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88220 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Slevové akce a brand management
(Ivana Eliášová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/akeda/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
(Elena Chadžieva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Brand Building Módní Značky Jan
(Kristýna Škamralová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j95sqn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
(Hildegard Liebl)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma