Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
(Silvie Dittertová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48052 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
(Tomáš Sadílek)2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75754 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Consumers Perception towards Eco-friendly Products
(Denisa Šenkeříková)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ic5c1n// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
(Sabina Rzayeva)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aqtn9/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Exploring the Impact of Country of Origin on Turkish Consumer Perceptions in the Automotive Industry
(Ozan Buğur)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93315 | Management / | Práce na příbuzné téma
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
(Silvie Dittertová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48052 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
(Silvie Dittertová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48052 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
(Nikoleta Veseľková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91608 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Consumption and Consumers' Behaviour Analysis of Luxury Goods in China
(Xiaorui Wang)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4ym9a3// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma