Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Vlasová kosmetikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of the difference of the harmonised index of consumer prices and the national consumer price index in the Czech Republic
(Václav Vrabec)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42004 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
The Impact of the Key Rate on Inflation and GDP: the Case of the Czech Republic
(Alina Ataniyazova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87814 | Economics and Public Policy / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Electricity Prices on Consumption Patterns in the Czech Republic
(Anara Amangaliyeva)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93698 | Management / | Práce na příbuzné téma
Změna typu vyjednávání s dodavateli v FMCG řetězcích mezi lety 2021-2022
(Adam Schönwälder)2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qtt4x/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
(Michaela Žilinská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pksdd/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Vplyv ekológie na budúcnosť FMCG podniku v oblasti čistiacich prostriedkov
(René Peľak)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83865 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma