Theses on the same topic (having an identical keyword):
hodnota značkyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
(Mattia Marmo)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69137 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Akvizice nových spotřebitelů z mladé generace pro tradiční českou značku
(Tomáš Javořík)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35654 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
(Olga Simonova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48074 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
(Tereza Petránková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34171 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
(Anna Rusínková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26188 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Theses on a related topic
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Measuring Brand Equity
(Daniela Hofmannová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/65751 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Brand equity jako důležitý faktor v bankovnictví
(Kseniia Malysheva)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57965 | Finance a účetnictví / Finance | Theses on a related topic
Brand Management of Tchibo
(Marco Hodul)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69151 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic