Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Early adoptersKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
(Jiří Kadleček)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85371 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma
Early Adopters – Young People as the New Media and Communication Technologies Users
(Anastasia Kolesnikova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zq9r6/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Early Adopters – Young People as the New Media and Communication Technologies Users
(Anastasia Kolesnikova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zq9r6/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Valentin Lopatko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x27jl/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Early Adopters – Young People as the New Media and Communication Technologies Users
(Anastasia Kolesnikova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zq9r6/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
(Ayoung Park)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buwfl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma