Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
atmosféra prodejeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
(Anastasia Kurenkova)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e4a59/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
(Lucie Mádlová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjns6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní atmosféra konkrétní obchodní jednotky
(Veronika Mozolíková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/e60dy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
(Zuzana Olivová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ujky9/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
(Jan Rucz)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s0nos/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
(Pavlína Štiaková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n19v3/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů spotřebitelů k nové formě prodeje v maloobchodě
(Lubor Plašil)2011, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/85471 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
(Jiří PETR)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//683f48// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
(Zuzana DOBŠÍČKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//27ql1z// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti
(Veronika Strnadová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/liqye/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma