Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingová komunikáciaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
(Iryna Trylis)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79744 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
(Vanesa Hogenová)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/pbd4u/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Theses on a related topic
Comparative Analysis of New Trends in Ski Resort Marketing
(Helena Taxová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36026 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR
(Eva Macálková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z2e0g0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Proměna autora herních recenzí jako názorového vůdce v ČR od roku 1990 až do přítomnosti
(Ondřej Partl)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v86dr/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Identifikace názorového vůdcovství mezi studenty Fakulty sociálních studií MU
(Barbora Halbová)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gr4ug/ | Mediální a komunikační studia / Sociologie | Theses on a related topic
Bloggeři jako názoroví vůdci (série publicistických rozhovorů pro magazín Interview)
(Veronika Bulánková)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vfn93/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
(Veronika Kundríková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11042/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
(Veronika Kundríková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11042/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic