Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cílová skupinaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
(Jan Kozák)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10032/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
(Jan Kozák)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10032/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
(Jan Kozák)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10032/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
(Jan Kozák)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10032/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
(Jiří Hadžiosmanovič)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ja59b/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
(Julia Ivashkina)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v1r7j/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
(Kristýna Anft)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/e39b8/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě
(Filip Kapusta)2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lkxx1/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
(Veronika Choděrová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/wraw9/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
(Kamila Zápecová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cse44/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma