Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
(Tomáš Kopáček)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zgvws/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerrilla marketing
(Lenka BLAŽKOVÁ)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//2y26l2// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
(Lenka Jandová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jrl7v/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
(Daniela Nacházelová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j3ytjs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji.
(Jitka ALEXOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7kgrxx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
(Kateřina Fantová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Filmový marketing: případová studie
(Irina Filyunova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ojoz0/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing na internetu - případová studie
(Gabriela Bohabojová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ezukc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
(Edita Sedláčková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ri1u0/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
(Adéla Zemánková)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oaqgv/ | Regionální rozvoj / Projektový management | Práce na příbuzné téma