Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
(Robert Tóth)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13089/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní franchising
(Michal Hašan)2020, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m5gvv/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Optimalizace franchisingového konceptu
(Alžbeta Kurillová)2017, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b7h2w/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Effect of Financial/Pandemic crisis on a selected companies of food industry in USA
(Maksym Fatianov)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j14x5/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
(Martin Klein)2020, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wleb1/ | Sociology / | Práce na příbuzné téma
VLIV ZNAČKY NA KONKURENCESCHOPNOST FIRMY V CESTOVNÍM RUCHU
(Marián Šmihel')2015, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/p97fuy/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
(Barbora Šafaříková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4zdkgw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Role sponzoringu na tvorbě image značky
(Eva Karimová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jzpv3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Tereza Malinová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjc49/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Filip Manert)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma