Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Advertisement – the phenomenon of Communication
(Myrat Yklymov)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/luuc0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Myšlení a reklama
(Monika Bartoňová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j4tp1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoce v reklamě
(Lucie ZELENKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//yp7ay9// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
(Gabriela Pličková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bbj7vh// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Emoce v marketingu
(Khrystyna Beregova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uvjvu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití emocí v reklamě
(Tereza Líznerová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x6lxn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
(Daria Mudarisova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85288 | Management / | Práce na příbuzné téma
Děti v televizní reklamě a jejich působení na emoce spotřebitele
(Nikola Váchová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vy3qpv// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma