Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
FashionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Kristýna Svobodová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ekerl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prestižní nebo hédonistická spotřeba?
(Hugo Trkal)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g3o60/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Obsah současné prestižní spotřeby v ČR
(Martina Bartošová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h2s0g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Jana Olšovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jocd5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Jana Olšovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jocd5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Anna Esina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o7yg8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
(Michaela Němcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tj8bt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
(Gabriela Bohabojová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opht6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Co se rozumí pod pojmem prestižní spotřeba v ČR
(Dominika Kuncová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rcfxu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma