Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Intercultural Marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
 (Dominika Kozlovská)

2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//awbgus// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Social media marketing v prostředí ČR
 (Matěj Hošna)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/50032 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Social media marketing pro vietnamské podniky v České republice
 (Thu Huyen Le)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//r8h55u// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Social Media Marketing v České Republice
 (Yi Zhuang)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/73608 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Digital diplomacy; a comparative study of social media platforms of developing country (Syrian Arab Republic) and developed country (Czech Republic)
 (Zeina Ali)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//79zui7// | European Agrarian Diplomacy / | Práce na příbuzné téma

The university students' experience with cyberbullying through social media in the Czech Republic and China
 (Yu HE)

2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//lmm5zm// | Research and Development in Educational Studies / | Práce na příbuzné téma

The Social Meanings of Abandoned Mental Hospitals. A Cultural-Sociological Analysis of Visual Culture and Social Media
 (Olga Kurbatova)

2018, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z9pmf/ | Sociologie / Kulturní sociologie (angl.) | Práce na příbuzné téma

Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
 (Yuriy Partala)

2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//in2etq// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)