Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
In Search of Identity: The Role of Language in Harold Pinter's Plays
(Karolína Holmanová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ur43h/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
The Constructive Role of Language in Perception of Emotions
(Ivona Pástorová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r03gd/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
(Radka Tlustošová)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zgid2/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
The role of the community in the language revitalization of Wymysorys and Inari Sámi – a comparison
(Monika Murgová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wr96d/ | Filologie / Baltistika | Práce na příbuzné téma
Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context
(Magdalena HANUSKOVÁ)2021, Disertační práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//oe135w// | Filologie / Anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
Social media marketing communication in Czech Republic and Georgia
(Zurabi Shurgaia)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//601jq0// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
(Jino Raju Kollasserry)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/e10wz/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma