Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
(Jan Keprta)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48644 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
(Markéta Chocholatá)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ay3ql/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Elektronický marketing leteckých společností
(Lucie Opletalová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/cqana/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společností
(Igor PETROVICS)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3jubld// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma