Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
(Evgeniia Metlushka)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//grofg1// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
(Petra Syrová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fcl0t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
(Ivana Štejnarová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qeii3/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahů se zákazníky
(Mária Mihelyová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ydamo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zavedení systému CRM pro řízení komunikace se zákazníkem ve firmě GOPAS a.s.
(Andrea Legdanová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cf87r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
(Kristýna Teifertová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5ylv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
(Jan Krampla)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/akvyc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky
(Martin VLASÁK)2018, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//1h8oqv// | Aplikovaná informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma