Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zážitková gastronómia – ojedinelý gastronomický koncept
(Jana Potočková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11869/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv zážitkové gastronomie na výrobu piva
(Ondřej Hruška)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10814/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Trendy v současné gastronomii
(Karolína Beyerová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/15331/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Využití trendu zážitkového turismu v gastronomii
(Jana ADRIÁNOVÁ)2008, Diplomová práce, Zemědělská fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//xds728// | Zemědělské inženýrství / Provozně podnikatelský obor | Práce na příbuzné téma
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
(Veronika Šupová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
(Lucie Musilová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//61jzj7// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Kvalita nábytku v kontextu značky Česká kvalita Nábytek
(Tomáš NOVÁK)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//z9080v// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma