Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
(František Šimon)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11203/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco
(Kamilla Khatmullina)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12245/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Komunikace při utváření podnikové identity
(Kamila Dolejšová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jnuea/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace při utváření podnikové identity
(Veronika Kostolná)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q38ti/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení komunikace v projektu změny firemní identity Českomoravské hypoteční banky, a.s.
(Dominika Brožková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//cepz3a// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma