Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role asistenta pedagoga při procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole s ohledem na dosažené vzdělání asistenta pedagoga
(Pavlína BERČÍKOVÁ)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//h9mf7r// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Asistent pedagoga a děti se speciálními vzdělávacími potřebami v našem školství
(Jitka Marczicsuková)2023, Bakalářská práce, Fakulta veřejných politik v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/mlp7v/ | Sociální práce ve veřejné správě / | Práce na příbuzné téma
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
(Kamila Matuchová)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n2a6a/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Náplň práce školního speciálního pedagoga a speciálního pedagoga v pedagogicko-psychologické poradně
(Kateřina KUPČOVÁ)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//90l12d// | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Práce asistenta pedagoga očima pedagogických pracovníků na 1. stupni základní školy
(Petra Prachařová)2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hvuch/ | Vychovatelství / | Práce na příbuzné téma
Spolupráce učitele odborných předmětů a asistenta pedagoga na střední odborné škole
(Kateřina Buťáková)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fcaal/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
(Eliška PERNIKÁŘOVÁ)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//d9zynv// | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
(Kateřina Maříková)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rp8xc/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma