Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
discourse analysisKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
(Michaela HÁJKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//203y1g// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR
(Tereza Magdalena TESAŘOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//6mlo7v// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Print on demand: analýza současného stavu a využitelnosti pro knihovny
(Pavla Lichnovská)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zvw21/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma