Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nákupní chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Rustam Galeev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
(Jan Bažant)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/jotjgv/ | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
(Aneta Strnadová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kcyvi/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
(Gabriela Kolářová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y8ugb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní formy reklamy a jejich percepce
(Aleš Chrastina)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/kznih/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele
(Kristýna Nová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fmuaa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Online impulsive buying behaviour in India
(Swaroop Muralinathan)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93819 | Management / | Práce na příbuzné téma
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
(Juana Asamoah Buabeng)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//7ecr9q// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
(Somya Bhatnagar)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57903 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
(Elizaveta Morozova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tthe8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma